sales grrrr

this is the only thing I bought on sales in slo. 
i wanted to buy desigual coat - it was sold out
i wanted to buy desigual skirt - they had only xs and xl size
i wanted to buy black LCS shoes - not in my size..
so i bought this blazer in zara and that's it :)


drugače pa spet razočaranje nad našimi prodajalkami.. 
v LCS v BTCju pridem v trgovino in prijazno vprašam "imate mogoče kakšne črne supergice na ježka v številki 40".
prodajalka: kakšne?
jaz: črne na ježka?!
prodajalka: ja, ampak kater model
jaz: saj sta itak samo dva 
prodajalka: samo kater pa 
jaz: no naprimer ta, ki je kombiniran z zlato (res mi je bilo vseeno za te superge, itak so vse iste :S )
prodajalka: ne, teh nimamo več
jaz: kaj pa te tadruge, z vijolično kombinirane
prodajalka: ne, tudi teh nimamo
jaz: potem nimate nobenih črnih na ježka? 
prodajalka: ne 
kot da ni mogla to takoj povedat, itak je vedla...
jaz: (obupano) imate potem kakšne druge na ježka?
prodajalka: katere pa ?
spet naštejem vse, ki so še ostali, in spet nobenih ni
jaz: (malček jezno :D ): potem ni nobenih v številki 40?
prodajalka: ne
jaz v mislih: ja fakof, zakaj to nisi mogla na začetku povedat
in potem sem še malo pogledala po trgovini.. na koncu sem bila celo toliko vredna, da mi je povedala, da imajo ene modro zelene v moji barvi (pa kaj mi bodo modro zelene superge?!?) 
kupila nisem nič..