grrrr

Postajam jezna. Pri dveh od petih opi-jev se mi dogaja, da odvijem pokrovček, v roki pa držim LE pokrovček, brez čopiča. Potem se moraš pa truditi in imeti posebne prijeme, da ti uspe normalno priti do laka..
Se je kateri že to zgodilo?

Btw, pobarvala sem si lase. Prej sem bila namreč temno blond. Nooooo in včeraj sem si nanesla na narastek isto barvo kot ponavadi, jo po 20ih minutah razčesala, kot ponavadi, .. se umila in imela RUMENE lase!!! Joj, groza. Potem sem seveda opazila, da doma nimam več Keune šampona - tistega vijoličnega, ki odstranjuje rumen pigment. Danes sem pa odšla v tovarniško trgovino od Ilirije (sem čakala fanta, ki ima na Viču faks) in karkoli bi mi rešilo situacijo ni bilo v prosti prodaji. Frizerka v tej trgovini mi je svetovala nek preliv, ki ga lahko kupijo samo frizerji (bedarija!!!!). Prodajalka pa mi ga ni hotela prodati, čeprav je frizerka rekla, da lahko vzamem na njeno ime. Kao zaradi nadzora kamer... Mislim, zakaj sploh ne bi smel kupiti kar hočeš. No, potem sem vprašala, ali imajo vijoličen šampon za odstranjevanje rumenega pigmenta. Odgovor prodajalke je bil: da, vendar ga ne smete kupiti, ker je samo za frizerje in da ga ne prodajajo zato ker je "prenevaren". Pa a ste debilni noooo!! Zakaj pa Keune lahko normalno prodaja ta šampon?! No in potem sem že na pol v solzah odšla ven, ker nisem imela nobene rešitve za lase (do frizerke pa nisem hotela, ker bi mi spet rekla, da naj se ne barvam sama blablabla..). Saj res, preden sem odšla iz trgovine me je še imelo, da bi samo zagrabila tisti preliv za 3€, ki ga ne smem kupiti in tekla na drug konec Ljubljane :DDD,
No in potem sva šla s fantom v dm-a, kjer sem si kupila rjavo barvo. In ven je prišla najlepša rjava barva... In živela sem srečno do naslednjega narastka.. :DD