poletna obutev

Kaj se bo nosilo to poletje?
- japanke - ali so moderne ali ne.. to je večen/udoben/zračen kos v omari.. Poleg tega pa so še poceni :)
- balerinke - ... so večne.. :) sama jih imam rada predvsem za delat, ker so brez pete in udobne. No, odvisno od modela
- caged heels - "kletka" sandali.. To so sandali, ki so narejeni kot mreža, ki oklepa stopalo.

- Wedges ali po naše čevlji s polno peto - sama sem se jih že nekoliko naveličala, vendar moram priznati, da so to zelo udobni čevlji. Imam dva para Bronxovih peeptoesov s polno peto iz prejšnje sezone.. Btw. za te črne spodaj levo (bronx) bi ubijala!!!!
- gladiatorke, rimljanke.. - še vedno ostajajo. Nekateri jih ljubijo, drugi sovražijo iz dna srca :D Meni so zelo všeč. Še posebej kakšne s platformo*.
- klasični lakasti kožni salonarji - joj, kako si jih želim :))))))
- peeptoes gležnarji- gležnarji, ki imajo prstke ven.. Nekatere jih obožujejo.. Sama se še nisem odločila ali so mi všeč :D
- doc. martens - Ljubiteljice bulerjev boste prišle na svoj račun. So namreč zadnji vroči trend.. Sama jih bom preskočila, ker mi nikoli niso bili všeč..
Ogabne stvari? Ljudje spametujte se in vržite ven iz omar naslednje stvari:
- crocsi - Je treba sploh kaj komentirati. Če že morate nositi ortopedske čevlje si rajši nabavite FlyFlootke :D To pa ne ane?? Ja pa saj je tudi udobno :D Samo ni moderno ane?
Najbolj so mi pa smešni tisti, ki potem še nosijo ponaredke Crocsov. WTF bi nosil ponaredke ortopedskih čevljev. Nosite tudi fake aparat za zobe?
- ugg poletni čevlji - za mame.. :D
- ugg škornji poleti- nihče me ne bo prepričal, da je to tako zračno in udobno, da jih zato nosi na kopalke.. Priznajte da je samo zaradi imidža, jaz pa vam priznam, da mi je to nenormalno grdo :)
* platforma - odebeljen sprednji del podplata

Kaj boste pa vi obuli letos poleti?