kopalke

Danes sem malo skakala po različnih spletnih straneh, pa zaenkrat še nikjer nisem opazila nobenih lepih kopalk. Še vedno me najbolj mika, da bi jih naročila od VS.
Ali pa da bi se šla 14ega maja boriti v h&m. :D

Lisca- te pisane so mi kar všeč, vendar sumim, da mi košarica ne bi lepo stala. Zgornje bele, pa se mi zdijo čisto neuporabne.

Od Nancy so mi ponavadi modeli kopalk vedno zelo všeč, vendar sem nehala hodit tja že dve leti nazaj, ko je bila samo cena modrca 70€. :S Me prav zanima, kakšne cene bodo letos..

In pa še Skiny. Stari dobre vedno enaki Skiny. V glavnem, od njih ničesar ne bi imela, ker imajo že vsaj 10 let čisto iste modele.. brezveze.

Zanima me tudi kolekcija od Calzedonie, pa zaenkrat še niso ničesar objavili na njihovi spletni strani. Pa od La senza moram tudi še podrobno pregledati vse skupaj.. Pa od Goldenpoint. Ja, kar nekaj dela me še čaka ;) Pa od

Imate že ogledane kopalke? Jih boste letos sploh kupovale? Če bo tako slaba izbira, kot do sedaj, bom jaz več kot zadovoljna z lanskimi.
Imam pa ene iz Emporiuma, na katerih piše Ocean. Pa nikakor ne najdem internetne strani, listke, ki so bili v kopalkah sem pa porezala. Tako da je vsaka informacija dobrodošla :)
viri:
lisca
nancy
skiny