kakšen vroč dan

Zjutraj sem vstala, odšla na kavo, potem pa me je ati klical, da je prispel paket. Seveda sem morala domov in vse pregledati :) Potem sva s fantom odšla v Kranj po avto, ki je bil danes končno popravljen (ne sprašujte, kaj je bilo, štanga je kriva, ne jaz :DD ).
Ko sem prišla domov, sem se počutila vse drugo kot svežo :D
Tako, da sem opravila kopalniški obred. Nanesla sem nase vse možne preparate, malo ležala v hladni vodi in brala revijo. Joooj kako pa to paše :)
Evo, nekaj mojih priljubljenih stvari :

telo
obraz
lasje
nohti - trudim se pozdraviti to čudo na roki, pa en opazim učinka :S
Potem sem šla v sobo vsa sveža napisati prispevek za blog, zraven pa sem si pripravila "zajtrk".
skuta (+žlička olivnega olja, malo popra in soli - atov recept :)) ), polnozrnata žemljica in cedevita :)

Sedaj pa za knjige. Ozirom za zapiske, ki sem jih dobila od prijateljice. Super so.. Hvala N! :)