naramnica -> pas

Torej, še sedaj (po dveh dnevih) sem malo navdušena nad svojo genialno idejo :D
Kupila sem si namreč torbico, zraven pa sem dobila tisto naramnico, ki jo lahko pripneš zraven, da jo potem nosiš čez ramo (fuj!). No in sem malo ustvarjala, ter iz te naramnice naredila matching pas. :)
1) odrezala sem višek traku...
2) ...in ga prilepila :) - vem ja višja znanost :DD
Ker vem, da to sekundno lepilo (btw. imam ga po vseh prstih :SS ), ne bo delovalo sem se že zmenila, da mi bo ena prišila vse skupaj, ker ima doma en močnejši šivalni stroj.
Razmišljala sem tudi, da bi pripela z neti, ter jih dodala še malo po pasu - sem pa tja, za okras, vendar ne vem, kje se jih kupi. Ali ti jih mogoče čevljar lahko da notri? Koliko pa to stane?
PERFECT!! :)))

Torbica je pa iz @accessories, tam namreč delam. No in sem jo že dva tedna gledala, potem pa je en dan prišla punca, ki je rekla prijateljici, da jo bo jutri kupila.. Seveda sem jo takoj, ko je odšla, dala pod rezervacije (mwahahah :D ) in jo čez par dni po tehtnem razmisleku kupila :DD