trend: jumpsuit

Enodelno oblačilo ali po naše pajac/kombinezon :D
Še vedno ostajajo tu. Bili so stalnica modnih revij za pomlad/poletje 2009.
Nekaj primerkov iz modnih pist:
Ubijala bi za jumpsuit v prvi vrsti - četrti - Vivienne Westwood Red Label - popoln je <3>
Spet je tako, da si mora najti vsak svoji postavi primernega in pravo kombinacijo za zraven. Meni najbolje izpadejo s čevlji z visoko peto :)
Najbolj pa so mi všeč taki kroji, ki lepo padajo, zgoraj imajo kratke rokave, hlače so pa široke (malo na aladinke) in dolge tam nekje do kolen. - vem ja, sedaj sem opisala tega od Vivienne Westwood :D
Nekaj primerkov, ki so dostopni tudi nam :)

asos (joj, kar s težkim srcem omenjam to stran, ker je že dva dni čez rok, mojega paketa s torbicama pa še vedno ni.. :((((((((( )
topshop
zara, h&m
Jih nosite? Jaz si bom sigurno omislila enega za poletje.. :)

Opravičujem se vsem, ker ne objavljam veliko prispevkov, vendar imam zelo veliko dela s šolo. Danes pa sem se odločila, da med vsako pavzo med učenjem, objavim en prispevek, ki je ležal že 3/4 pripravljen med osnutki. :)
Ja zato, so zadnje čase objavljeni sami trendi :DD
Oblečena sem pa itak cele dneve samo v kraktke hlače in majico ali pa v pižamo :D