hm mw

Evo, ura je 9.40, jaz pa že pišem ta prispevek. Vstala sem petnajst do devetih, odšla v Kranj, prišla eno minuto prej.
Ko, sem videla pred trgovino malo gručo deklet, sem mislila, da gotovo čakajo na to kolekcijo. Ampak, ko so se vrata nakupovalnega centra odprla so vse odšle v druge trgovine. Pred h&m-om sem ostala sama s še eno punco, ki pa je iskala kopalke. Jaz sem iskala majico(belo) in pas. Tako, da niti tekmice nisem imela :D Jaz pa sem mislila, kako se bo treba boriti.
No, kupila sem si potem tudi to, kar sem si izbrala že doma na internetu, ker sem mislila, da bo po trgovinah gužva.
Ta majica se mi zdi zares lepa, pa tudi draga ni proti ostalim kosom iz te kolekcije.
Pas sem si pa zelo želela že prejšnjič, pa nisem imela časa, tako da sem zelo upala, da bo kakšen tudi v drugem delu kolekcije. Pa še pinki je, sedaj bom pa moderna jeseni- lol :D
Kot celota mi pa ta dva kosa izpadeta noro lepo!!
No, ko sem vstopila v trgovino sem ugotovila, da imam srečo, ker Kranj ni dobil vseh stvari, moje pa so med tistimi, ki jih je.

Nobene od teh stvari ni bilo. Škoda, ker mi je bilo to krilo ena lepših stvari v tej kolekciji.
Obleka(levo) je bila, vendar je tako čudno na preklop, da izpade preveč odprta. Ostalih stvari na sliki ni bilo. Spet škoda, ker je oblekica na sredini čudovita.
Kratkih hlač nisem opazila. Za tuniko se ne spomnim.. Kopalke so imeli, prav tako tudi majico na zadnji sliki, ki pa v živo ne izpade lepo, ker je tak poliesterski svetleči material. Meni ni všeč.
Tole tuniko desno so imeli. Tudi v živo je izgledala zelo lepo. (Ups, dvakrat sem prilepila isto kombinacijo. Samo se mi sedaj res ne da popravljati. Razumite me, da je še jutro :) )
Lev komplet imajo v celoti, prav tako tudi oblekico.
Moja kombinacija, kopalke - oboje so imeli; tunike desno pa nisem opazila.

Iz teh treh slik nisem opazila ničesar.

Imeli so še dve ruti. Zeleno pisano in pa pinki-modro pisano(enako kot kopalke).
Poleg tega so imeli še očala, ki so imela pisane okvirje in bel etui. Samo konec koncev - tako nora pa spet nisem, da bi dala za očala v h&m-u 30€ :DD


Btw. Na tej sliki vse izpade zelo hudo, vendar ko sem na lutki videla, da je okoli pasu zavezana ruta, čez njo pa pas, sem se počutila ogoljufano. Mislila sem namreč, da je ta zelen trak okoli pasu kakšen pas oz. da je že obleka taka. :S

Pa spomnim se, da sem nekje videla oglasno kampanijo, da bodo imeli tudi aladinke. No, tudi teh ni, ampak so bile "narejene" iz rute.