outlet




Evo danes sem spotoma iz fitnessa še skočila v megafactory outlet. Včasih sem tu dobila res veliko dobrih, nenormalno znižanih stvari.
Sedaj me tam ni bilo sigurno že dva meseca. Danes pa sem si rekla, da grem pogledati. Najprej se mi je zdelo spet vse brezveze. Tally weiyl majice za 10€ (heh, za to kvaliteto tudi 50 centov ne dam,.. ).
Potem pa sem izvohljala tri zanimive zadevščine. Znamke so Morgan in Veromoda.
Kupila sem si:
- rjav bolero: Morgan 5€ (prej 30€) - bolero mi je res všeč, še posebej ker je spodnji del rokavov tako lepo nabran ..
- beš jaknica: Morgan 15€ (prej 90€)
- koral rdeča pletena jopica Veromoda 5€ (prej 20€)

se pravi bi vse skupaj prej stalo 140€, jaz sem dala pa samo 25€, kar je skupaj kar 82% popust.
:) najsss :)

btw, če je katera suhcana gre lahko pogledat za vojaške barve hlače znamke francomina iz 100€ na 10€. Pa res so lep kroj. Sam kaj ko jih ne zapnem :/

p.s: slike niso prav obrnjene, samo se mi jih trenutno res ne da popravljati :D