pospravljanje

Ok, ker sem malo prestavljala omare v sobi sem jih morala izprazniti, da so bile lažje za premikati. Ob praznjenju omar sem odkrila veliko novih oblačil in ostale šare. Stran sem zmetala za par let revij (kozmo,elle,eva,..). Ponavadi mi je bilo vedno škoda stran vreči revijo, ko sem jo prebrala.. Potem sem jo pa dala v eno omaro, kjer imam tudi stare zvezke. Tega se je sedaj nabralo ogromno. Tako da mečem vse revije, ki so bile izdane pred letom 2009. Ja od letošnjih se ne morem ločiti, ker bi ene par sličic rada izrezala in jih prilepila na steno (ali pa to samo zato govorim, da mi en kup ostane.. ) :D
Ne vem, zakaj kar pozabim na določene kose.. Vsakič, ko pospravim omaro načrtno oblačila zložim drugače notri, ker potem začnem nositi še druge stvari..
Nekaj kosov imam doma, ki bi jih morala malo predelati, pa bi izpadli super.. samo trenutno imamo pokvarjen šivalni stroj. Komaj čakam, da si z mami enega novega omisliva. Zelo si želim, da bi znal šivati "slepi šiv", potem imaš res veliko možnosti.. Sanjam o Elni... =)

No, tukaj pa je nekaj mojih "novih" stvari :D
žebljički: joj kako rada sem imela to zadevščino.. cele dneve sem nekaj ustvarjala.. :D
Ta torba je od mamine tete. Nikoli je še nisem nosila imam jo pa že pet let vsaj.. Je res ogromna.. Razmišljam da jo bom v kratkem uporabila, ker je res huda :)
Torbica. Stara 3 leta. Imela sem jo enkrat za na kavo :S
Tudi te pikaste nisem uporabljala 2 leti.

Na to srčkano zadevščino za spat sem tudi čisto pozabila ;)
Obeh majic nisem še nikoli nosila..
Evo to svileno oblekico mi je mami kupila 8 let navaj v Vezeninah Bled. Takrat mi je bila še čisto preširoka (takratnja moda), danes pa mi prav lepo pride (zgoraj oprijeta, potem pa zvončkasta). Nisem jo še nikoli oblekla, ker jo imam vedno pospravljeno v temnem kotu omare. Jo pa nameravam to poletje, ker je prav lepa.
5 let stara majčka - ko je imel Two Way še luštne stvari..
hlače "malo" na zvonec :DD
hihi kakšna zapestnica :D

Ok za danes imam dosti pospravljanja, ker sem spet v taki volji, da nobene stvari nočem vreči strani.. Vsaka stvar mi nekaj pomeni, za vse mislim, da bom še kdaj rabila.. Prav smotana sem..