Serije

Včasih sem gledala španske nadaljevanke. Sedaj sem pa že par let mahnjena na serije.
Imam že nekakšen razpored, kateri dan kakšna izhaja. Pogledam pa vsak teden vse brez problema, saj ne gledam čisto sproti ampak med vikendom pogledam tiste, ki mi jih med tednom ni uspelo.

Verjetno bo sprva moj seznam izgledal zelo obsežen, a če vam povem, da se zelo pogosto dogaja da je vsaj pol serij na pavzi,... sploh ne pride več tako veliko na teden.

Gledam torej:

PON:
- Desperate Housewives
- Californication
- United States of Tara

TOR:
- Gossip Girl
- The Big Bang Theory
- One Tree Hill
- Prison Break
- Samantha Who?

SRE:
- Privileged
- 90210

PET:
- British Best Friend

Ja torek je kar naporen :)

Je pa tako, da naprimer ta teden je prišla ven samo serija United States of Tara, vse ostale pa so na pavzi. Tako da mi kar manjka, ker sem bila navajena, da čisto nič ne gledam televizije ampak samo vsak večer pogledam en del ene od serij.
To mi je še najbolj všeč, ker lahko gledam v svoji sobi na računalniku, lahko dam pavzo kadarkoli hočem, ni reklam,... :)

Sem pa dala pri vsaki nadaljevanki direktni naslov na stran eztv, ki je meni osebno ena najboljših strani za torrente serij, ker tja takoj pridejo vse serije, pa še piše ti, kdaj imajo pavzo,...

Sama imam v mozilli zaznamek, kjer imam že direktne linke do teh strani, tako da vsak dan samo pogledam, če je že kakšna serija ven prišla, jo dam vleči dol, zvečer jo pa že veselo gledam
:)

Katere serije pa vi gledate?