Puder



joooj končno sem odkrila pravi puder zase. Upam samo, da ga sedaj ne bodo nehali delat. Vedno je bil problem pri meni, da so mi pudri neredili maskast videz in da so me zategovali kljub vlažilni kremi za podlago. Potem pa sem preiskusila tole revlonovo zadevščino.
V Kranju so imeli od svetlih odtenkov samo 180. pa sem ga vzela. Doma sem ga sprobala in z žalostjo ugotovila da mi udari na oranžno (ne vem v čem je problem :S ) - tako kot mi je udaril na oranžno že Manhattnov, L'orealov, Goshov,.. Ker je moji sestri ta odtenek res ustrezal, sem ji ga dala (tako kot že mnogo pudrov prej, sama pa sem bila spet brez). Potem pa je tamala videla, da so dobili še svetlejši odtenek in mi ga je prinesla. blagovna menjava :)Supeer je, reees. Najprej dam malo garnier vlažilne kreme za suho kožo (tarumena), potem pa nanesem ta puder. Nanaša se zelo lepo, ne daje luskastega videza in ne povdari vsake dlačice na obrazu. Podočnjake sam po sebi ne prekrije, tako da mu pomagam s korektorjem. Pa saj nočem zelo prekriven puder, ker potem zelo hitro izpade maskasto. Imam ga samo za uravnavanje tena, če pa že pride do kakšnega mozoljča in podočnjakov pa itak rešim problem s korektorjem. Dodaten plus je tudi zaščitni faktor 15, ker moja krema nima spf-ja. Tako da mojega odtenka 150-Buff ne dam :)
Pa še zanimivost :D
Sama sem po naravi temnejša v obraz kot moja sestra, vendar ima ona temnejši puder od mene (čisto se zlije na njenem obrazu, na meni pa izpade "balkansko"). Z mojim pudrom pa ona izpade kot sneguljčica, na meni je pa super. Kako je to možno? Tudi če obe naneseva moj odtenek, njo čisto posvetli, mene pa še malo potemni. svašta :D